.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشاركت يك زن در باند سارقان ويلاهاي پلور

اعضاي باند سرقت كه با همكاري يك زن ده‌ها سرقت از ويلاهاي پلوز و چندين فقره زورگيري كرده بودند دستگير شدند و تلاش براي دستگيري سركرده اين باند مجرم ادامه دا
رد.
به گزارش شمال نيوز، يازدهم فروردين‌ماه سال جاري مأموران کلانتری 207 پردیس از طریق تماس یک زن اطلاع پیدا کردند که همسر این شخص به‌نام اصغر 28 ساله، زن جوانی را داخل انباری خانه مخفی کرده است.

با حضور مأموران کلانتری در محل و دستگیری اصغر به‌همراه زن جوان به‌نام رمینا 23 ساله، پرونده‌ای مقدماتی در این مورد تشکیل شد.

با بررسی سوابق اصغر در کلانتری مشخص شد که او چندی پیش به اتهام سرقت، از سوی مأموران دستگیر  و روانه زندان شده اما پس از آزادی از زندان، به مصرف موادمخدر از نوع شیشه گرایش پیدا کرده است. از اين رو موضوع براي بررسی دقيق به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

با اطلاع پیدا کردن ماموران پایگاه چهارم از دستگیري زن و مرد جوانی در منطقه شرق تهران و با توجه به گزارش وقوع تعدادی زورگیری از سوی سرنشینان یک خودرو ROA که در آن یک زن و مرد جوان نیز حضور داشتند، بررسی نقش و حضور احتمالی متهمان دستگیرشده در زورگیری‌ها در دستور کار قرار گرفت و متهمان به پایگاه پلیس آگاهی منتقل شدند.
اصغر که ابتدا تلاش مي‌‌كرد تا با طرح ادعای اینکه قصد داشته زمینه ترک اعتیاد رمینا را فراهم کرده و به همین منظور او را داخل انبار خانه خود نگهداشته است، در پاسخ به سؤال ماموران که خود وی نیز به مصرف مواد اعتیاد دارد، پاسخ داد: من از طریق یکی از دوستانم به‌نام پوریا با این زن جوان که به علت مصرف مواد از همسرش جدا شده آشنا شده‌ام و قصد داشتم تا به او کمک كنم تا مصرف مواد را قطع كند اما خودم بار دیگر گرفتار مصرف مواد شدم.
در تحقیقات به‌عمل آمده از متهمان، سرانجام هر دو متهم به مشارکت خود در زورگیری‌ها به همراه دو نفر دیگر به‌نام‌هاي غلامرضا و پوریا اعتراف و عنوان کردند که با یک خودرو ROA
سبزرنگ متعلق به پوریا اقدام به سرقت و زورگیری کرده‌اند.
اصغر در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: ما دو نفر به همراه غلامرضا و پوریا، در حالیکه من راننده بودم و رمینا تحت پوشش مسافر در صندلی کنار من قرار داشت و پوریا و غلامرضا نیز به‌عنوان مسافر در صندلی عقب نشسته بودند، افرادی را که منتظر کرایه تاکسی بودند به عنوان مسافر سوار کرده و پس از شروع به حرکت، پوریا و غلامرضا با تهدید چاقو و قرار دادن آن در زیر گلوی افراد، آنها را مجبور می‌کردند تا تمامی پول و همچنین گوشی تلفن همراه خود را
به آنها داده و پس از سرقت، آنها را در مکانی خلوت و در کنار جاده پیاده می‌کردند.
با توجه به اعترافات صریح هر دو متهم در مورد زورگیری و شناسایی محل‌های تردد دو متهم دیگر پرونده در منطقه نارمک تهران، مراقبت از این مناطق در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم قرار گرفت تا اینکه بيست‌و‌يكم فروردين‌ماه هر دو متهم در حالیکه سوار بر یک دستگاه خودرو ROA سبزرنگ بودند، در خیابان گلبرگ مورد شناسایی قرار گرفتند.
متهمان که متوجه حضور مأموران در محل شده بودند، قصد متواری شدن از محل را داشتند و به همین منظور با افزایش سرعت و حرکت در خیابان‌های فرعی منطقه تهرانپارس و همچنین ایجاد تصادف عمدی با خودروهای در حال عبور از خیابان‌ها، تلاش داشتند تا از دست مأموران متواری شوند که در نهایت ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی و همچنین مأموران کلانتری 126 تهرانپارس که پس از اطلاع پیدا کردن از تعقیب‌و‌گریز پلیس و متهمان به کمک پلیس آگاهی آمده بودند، اقدام به تیراندازی كرده و موفق به متوقف کردن خودرو و دستگیری یکی از متهمان به نام غلامرضا شدند.
در زمان دستگیری غلامرضا 30 ساله ماموران متوجه زخمی شدن متهم از ناحیه زانوی پای راست شدند و این در حالی بود که مأموران به صورت مستقیم به سمت خودرو تیراندازی نکرده بودند. در بررسی صورت‌گرفته مشخص شد که در زمان تعقیب و گریز و تیراندازی مأموران براي متوقف کردن خودرو، غلامرضا که در آن زمان بسیار ترسیده بود از همدست خود به نام میثم درخواست کرده تا خودشان را به پلیس تسلیم كنند که میثم با توجه به سوابق متعدد در شرارت، سرقت و داشتن پرونده‌های متعدد در پلیس، با این موضوع مخالفت کرده و با شدت گرفتن تعقیب و گریز و اصرار غلامرضا بر تسلیم، میثم او را با یک ضربه چاقو به شدت از ناحیه پا زخمی و پس از تصادف با خودروهای عبوری و متوقف شدن خودرو، از محل متواری شده است.
در ادامه تحقیقات، متهمان ضمن اعتراف به ده‌ها فقره زورگیری در مناطق شرقی تهران از جمله مناطق سرخه‌حضار، جاجرود و حکیمیه عنوان کردند که طعمه‌های خود را بيشتر از میان اتباع بیگانه به‌ویژه افاغنه انتخاب کرده‌اند.
متهمان در ادامه اعترافات خود، به سرقت از ویلاهای منطقه پلور در استان مازندران، در بهمن و اسفند سال سال 88 اعتراف کردند. آنها در اعترافات خود به ماموران گفتند: از آنجائیکه در فصل زمستان هوای منطقه پلور به‌شدت سرد شده و تردد نیز در ویلاهای این منطقه کاهش می‌یابد، تصمیم گرفتیم تا با پرسه‌زنی در این منطقه و شناسایی ویلاهای خالی از صاحبان آنها، اقدام به سرقت لوازم منزل از جمله فرش و دیگر اسباب و اثاثیه داخل آنها كنيم.
هر سه متهم دستگیرشده اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر به‌ویژه ماده مخدر از نوع شیشه و کراک دارند که همین موضوع و مراجعه آنها به فروشندگان مواد، زمینه آشنایی اولیه آنها با یکدیگر را ایجاد کرده که در ادامه آشنایی و با هدف تأمین هزینه خرید مواد مصرفی خود، با تشکیل گروهی به سرکردگی پوریا، متهم متواری، اقدام به زورگیری از شهروندان و اتباع بیگانه به‌ویژه افاغنه در مناطق شرقی تهران و همچنین سرقت از ویلاهای شخصی واقع در منطقه پلور استان مازندران کرده‌اند که در اعترافات خود نیز تاکنون به ده‌ها فقره زورگیری به این شیوه و همچنین چندین فقره سرقت از ویلاهای مسکونی اعتراف كرده‌اند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.